Wilma Hoogendijk

Ga nooit met dit opleidingsinstituut in zee. Mijn dochter had zich opgegeven voor een cursus piercen. Ze kreeg op haar verzoek een lijst met namen van mensen die piercing model zouden zijn. Helaas blijkt dat er een aantal mensen op staan die voor een andere opleiding model willen zijn, maar ook piercingmodellen die helemaal geen piercing model willen zijn. Bovendien werd ze door één persoon ernstig bedreigd. Hierdoor raakte ze erg van streek en zag de opleiding totaal niet meer zitten. Overigens heeft ze de naam van die persoon wel doorgegeven. Foutje van het opleidingsinstituut zpu je denken, ze geven immers zeer verkeerde onzorgvuldige informatie door. Er is totaal geen begrip, ja, mijn dochter mag omdat de fout feitelijk bij hun ligt maar ze dat niet in zoveel woorden zeggen alsnog op een ander tijdstip de cursus gaan volgen. Makkelijk zeggen, terwijl mijn dochter logischerwijs totaal geen vertrouwen meer heeft in de opleiding. Door hun toedoen is ze 800 euro kwijt, omdat ze ook nog eens moeilijk gingen doen om een dag te laat afzien van de cursus.

Reactie Jolange Opleidingen:

Wat vervelend wat wij niet gewoon met jouw dochter kunnen communiceren. Voor de modellen zijn wij niet verantwoordelijk. Jolange doet alles voor onze cursisten. Dat wij een modellenlijst hebben, is een service van ons, naar onze cursisten. Dit zijn wij niet verplicht. Uiteraard staan er mensen op die ook andere behandelingen willen, dus niet alleen piercen. Bedreiging van een model? Wij weten niet wat er gebeurd is wij kunnen niet over oordelen, aangezien we geen verdere informatie hebben gehad van jouw dochter. Op het laatste moment wil Steffie jouw dochter annuleren om dat ze bang is? Dit model is dan ook niet aanwezig op de opleiding. Wij hebben als laatst netjes aangeboden om jouw dochter op een ander moment in te plannen voor de opleiding. Wat voor ons ook veel werk is, omdat onze groepen heel erg klein zijn en waardoor wij ook kosten maken. Vanuit onze kant hebben wij dan ook alles op alles gezet om jouw dochter alsnog met een positief gevoel met de opleiding te laten starten.

Score voor Jolange Opleidingen: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee