Jorinde

Super leuke en lieve docent waar je veel van kan leren, verder erg rommelig en slecht georganiseerd. Verkeerde wax apparaten in al onze pakketten ( goedkopere versies dan besteld) Veel dames die te laat de les binnen komen, hierdoor kan de docent hen alles nogmaals uitleggen. Nergens staat vermeld dat de modellen zich eerst moesten scrubben hierdoor bleef veel haar achter. Het oefenen op elkaar ipv op je eigen model is ook helemaal waardeloos. Dames die wel op een ander willen oefenen maar zelf geen haar hebben laten staan. Ook niet heel Carona proef om op elkaar te oefenen ipv op een model, alles had makkelijk op mijn eigen model gekund ipv eerst op een collega cursist en dan vervolgens intiem op je eigen model. Nog geen glaasje water of iets in het lokaal aanwezig. Rommelig ongeorganiseerd niet voor herhaling vatbaar. Docent daar in tegen goed en heeft haar best gedaan waar mogelijk.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Jorinda,
Naar aanleiding van jouw recensie willen wij jou zo goed mogelijk antwoord geven op jouw ervaring.
Goothandel Derma Codes heeft het ontzettend druk, waardoor sommige dingen verkeerd kunnen gaan. Dit is direct opgelost!
Wij kunnen niets doen aan cursisten die te laat komen.
Scrubben is een advies, maar is geen noodzaak.
Oefen op elkaar moet wegens de Corona maatregelen. Intiem kunnen wij niet verwachten van onze cursisten.
Ook de drinkfontein is wegens de Corona maatregelen weggehaald. Dit zou het besmettingsgevaar verhogen en daarom kan er enkel drinken worden aangeboden vanuit het afgesloten automaat.
Wat kunnen wij doen om jou blij te maken?
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee