Susan

Mijn ervaring was heeeeel slecht bij Jolange Opleidingen. We begonnen veel later dan we moesten (0:45 minuten), ik kreeg minder begeleiding dan mijn medecursist omdat ik basisinfo over de opleiding had. Na afloop van de opleiding, had ik meteen spijt van mijn verspilde tijd en geld. Ik zou Jolange Opleiding aan niemand aanraden en zelf geen opleidingen daar volgen. Gewoon slecht! (Ik heb ze dit ook allemaal laten weten, maar daar is niks mee gebeurd natuurlijk)!. De docent beweert achteraf dingen te hebben gezegd wat ze niet tijdens de opleiding vertelde. Beide modellen hadden klachten en er werd niet naar geluisterd. De opleiding voldeed helemaal niet aan mijn verwachtingen en inhoudelijk heb er weinig van geleerd.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Susan,
Wij vinden het vervelend om te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We hopen daarom ook dat we jouw gevoel weg kunnen nemen met een passende oplossing. Zoals besproken aan de telefoon, willen we je graag een gratis ochtend aanbieden om alles te behandelen waar je nog vragen over hebt. Op deze manier hopen we dat je de opleiding toch met een fijn gevoel kunt afronden. We hopen dat we jouw negatieve ervaring daarna kunnen omzetten naar een positieve. Neem gerust met ons contact op om je in te plannen. We horen het graag.
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee