Mona

Ik heb hier geen woorden voor ,als je in de maling genomen wil worden ,zal ik hier wel gaan ,niks en ook niks klopt hier ,na het aanmelden en betalen voor een prive les ,wordt je ingepland voor groeps lessen ,maar je geld terug storten nee hoor ,daar doen ze niet aan ,ik had gekozen voor de meso gun therapie ,telefonisch contact gehad met jolange ,dat ik graag een gun bij hun wilde huren ,ja hoor was de antwoord ,we leggen eentje voor je klaar ,bij aankomst ,geen gun meer beschikbaar ,kan gebeuren wij zijn mensen ,mensen maken fouten ,maar een oplossing was er niet ,werd gezegd je kan 50% betalen om de opleiding en ander keer te kunnen doen .ik heb gevraagd of ik mijn eigen gun kon halen van huis ,nee dat mag niet ,terwijl dat wel mocht van de lerares .je krijgt te weinig info over je cursus .in 1 woord bizaar , niemand kan wat voor je betekenen .het meisje die de les gaf was super lief .voor de rest misselijk makend mensen .ik ga het hier niet bij laten .moest mij modellen afbellen ,en kreeg geen certificaat .belachelijk .wil je een opleiding volgen betaal liever meer en heb je ook wat voor je geld ,dan dat je je zelf dit moet aan doen .

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Mamie Akkouh, Op 06-02-19 Is er een credit factuur naar jou toegestuurd. Aangezien je niet hebt gereageerd hebben wij het bedrag nog niet kunnen terugstorten. Tijdens de inschrijving heb jij aangegeven jouw een eigen Meso Gun mee te nemen. Derma Codes heeft er maar een paar op voorraad. Jammer dat sommige dingen worden verdraaid. Door de receptie is aangegeven dat je je machine mocht halen in eigen tijd, maar daardoor kon je minder modellen behandelen. Hierdoor geeft Jolange Opleidingen geen certificaat. Wij vinden het uiterst belangrijk dat wij de praktijkuitvoering voldoende getraind hebben bij de cursisten. Doordat jij jezelf niet goed had voorbereid bieden we je aan de opleiding opnieuw te volgen -50%. Aangezien je een thuisstudie had, wat staat aangegeven op de website, hoeven wij hierdoor geen extra dag theorieles te geven wat in het voordeel is van onze cursisten. En hierdoor zeer geïnformeerd voorbereid naar hun opleiding gaan. Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee