Martine Legierse

De opleiding schoonheidsspecialiste niveau 3 Spoed is en leuke afwisselende afdelen en je leert veel dingen waarbij je alleen producten zoals olie en creme of maskers nodig hebt. Behalve de vapozone, harsapparaat en paraffinebad hoef je geen apparatuur aan te schaffen wat vaak prijzig is.
Het verbaasd me wat ik nu allemaal kan na die 8 maanden avondlessen 1x per week, zo sta je te klungelen bij een oppervlakte reiniging en wenkbrauw verven en zo doe je volledige gelaat en lichaam behandelingen zonder veel nadenkwerk.
Organisatorisch gezien was ik eerlijk gezegd qua Jolange niet helemaal tevreden, gelukkig kreeg de docente Sylvia
het voor ons goed op een rij zodat we ons goed op de lessen konden voorbereiden en op tijd modellen konden zoeken
voor de betreffende behandelingen. Elvera had ik vanaf les 1 en was super geduldig met mij om het juiste massagetempo
te krijgen en de grepen in de vingers te krijgen.
Samen met de docenten en mijn medestudenten heb ik een heerlijke studietijd gehad en zal ik de sfeer en de mensen erg
gaan missen.

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedankt voor jouw reactie, ik zal de lovende woorden zeker overbrengen aan de docenten! Heel veel succes verder.

Score voor Jolange Opleidingen: 3.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja