Stephanie

Een halve ster is eigenlijk nog teveel. 2,5 jaar geleden voor €400,- aan zwarte houten bamboe jaloezieën besteld en na deze tijd zijn ze totaal verkleurd en geel geworden. Helaas we zitten inderdaad net buiten onze garantie, maar dit mag gewoon echt niet voor zoveel geld! Joe Benelli meteen gebeld. Moest foto's maken en dat via de mail opsturen. Nu geven ze ons een korting van 60% voor het bestellen van diezelfde nieuwe jaloezieën. Ik ga toch niet weer veel geld betalen voor iets wat weer gaat verkleuren?? Dat is gewoon je geld weer weggooien. En de meeste oplichterij waar ze dan nog mee komen is dat ze de korting verrekend hebben over niet eens de prijs die wij toen hebben betaald. We hadden ze toen betaald voor €395,-. Ze waren toen €500,- en nu rekenen ze €623,83,-!!!!!
DUBBELE OPLICHTERIJ!! Bestel hier nooit je raamdecoratie!

Reactie Joe Benelli:

Wij vinden het zeer spijtig om uw slechte review te lezen.
Wij hebben meerdere malen geprobeerd te bellen, maar helaas zonder resultaat. De prijzen van onderdelen en materialen stijgen elk jaar, dit is in 3 jaar tijd gebeurd en dat verklaard de hogere prijs, dit betalen wij ook.
Op onze website en in onze algemene voorwaarden staan aangegeven dat hout een natuurproduct is en dat dit, zeker aan een zonnige kant, wat kan verkleuren. Uiteraard willen wij een zo goed mogelijke service aanbieden en nemen wij een deel van de kosten op ons voor nieuwe jaloezieen. U wilde liever nieuwe jaloezieen voor een andere kamer en wilde deze jaloezieen houden, dat is niet mogelijk voor dezelfde korting. Toen gaf u aan hier over na te denken maar uit uw review kan ik nu halen dat u hier geen interesse meer in heeft.
In ieder geval nog een prettige dag toegewenst.
Team Joe Benelli.

Score voor Joe Benelli: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zwarte houten bamboe jaloezieën.