Terwijl elk consumentenprogramma het afraadt, wil men hier 100% aanbetaling terwijl ze niet aangesloten zijn bij een garantiefonds zodat je bij een eventueel faillissement alles kwijt bent. Je kunt alleen via afterpay achteraf betalen, maar dat kan voor nieuwe klanten maar tot 75 euro en ik wilde voor meer dan 2000 euro bestellen. Ook een paar dagen vooraf betalen of 50% aanbetalen was onmogelijk en dat terwijl dit wel in hun alg.voorwaarden staat. Ook is het wettelijk verboden om meer dan 50% te vragen. Ik ben iemand die altijd alles direct betaald en perfect staat bij het BKR. Afterpay trekt mensen helaas niet na, daar is het hoe vaker je later betaald hoe hoger je kunt bestellen. Gelukkig zijn er genoeg soortgelijke bedrijven die wel een normale aanbetaling vragen en een goede service bieden.

Reactie Joe Benelli:

Wij vinden het zeer spijtig om een slechte review te ontvangen wegens onze betaalmogelijkheden.
Wij geven meerdere betaling opties, vooraf en achteraf. Wel wordt dit behandeld door derde partijen zoals Afterpay die ook regels stelt bij het aannemen van klanten.
Verder wordt in de algemene voorwaarden ook aangegeven dat er uitzonderingen zijn op de regels wanneer er sprake is van maatwerk, zo wordt ook het herroepingsrecht toegelicht in de voorwaardes, maar hier is met maatwerk ook geen sprake van. Excuses dat dit onduidelijkheid heeft opgeleverd.
Wij hebben een webshop keurmerk en staan juist bekend bij klanten als een betrouwbaar bedrijf, hierom vinden wij het ook zeer spijtig om te lezen dat u dit niet zo ervaren heeft.
Zou u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag op 0107200400, wij wensen u in ieder geval nog een prettige dag toe.
Team Joe Benelli.

Score voor Joe Benelli: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee