siep den hartog

Heb jaloezieën besteld in de zaak en bleek later de verkeerde kleur. Hier het personeel op attent gemaakt en ze gaven mij het gevoel dat het mijn eigen schuld was omdat ik het had moeten controleren. In ben speciaal naar de zaak gegaan om zulk soort fouten te voorkomen en het aan de professionaliteit van het personeel gelaten. Samen met de verkoopster de kleur uitgezocht en dacht hiermee klaar te zijn, echter toen ik er nog wat jaloezieën bij wilde bestellen zag ik dat ze verkeerde kleur had besteld. Ben gelijk naar de zaak gegaan echter de jaloezieën waren al besteld. Gezegd dat ik deze kleur niet mooi vind en dus ook niet besteld heeft. Daarop werd mij duidelijk gemaakt dat ze andere gingen bestellen en gaven mij het gevoel dat ik blij moest zijn dat ze de kosten op zich namen. Punt 1 het personeel heeft de fout gemaakt niet de klant. Punt twee zijn de jaloezieën nu te laat klaar en kunnen ze voorlopig niet opgehangen worden.

Reactie Joe Benelli:

Beste mevrouw,
Wanneer er sprake is van een klacht kijken wij altijd naar een passende oplossing. In dit geval hebben wij 100% de lasten op ons genomen en vind ik het dan ook onterecht om te zeggen dat wij de verantwoording bij u hebben neergelegd.
Ik vind het ook jammer dat u de raamdecoratie nu niet op tijd heeft. Helaas kunnen wij dit echt niet versnellen i.v.m. de kerstperiode.
Desondanks de teleurstelling wens ik u fijne feestdagen en (alvast) een gelukkig nieuwjaar.
Joe Benelli home & living

Score voor Joe Benelli: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Jaloezieen