Hanneke

Bij het zelf samenstellen/aanpassen van het geboortekaartje via de online service de gewenste service gekregen. Echter ondanks dat een medewerker mijn bestelling voorafgaande aan het afdrukken heeft gecontroleerd, is haar drie fouten op het kaartje niet opgevallen. Resultaat: grote teleurstelling want de foutieve kaarten zijn verstuurd en ik moest van mijn tante en een paar vriendinnen over deze fouten vernemen (we wonen zelf in het buitenland, Argentinië)

Originele, leuke kaarten om uit te kiezen

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ja! Grote aanbeveling aan Jillejille: alsjeblieft bestellingen van klanten controleren voor het afdrukken. Om teleurstellingen te voorkomen. Het is een specifiek klusje, dat blijkt dus ook want ik ben zelf niet handig met dit soort software programma's om kaartkes te maken of dergelijke en heb deze fouten dus zelf gemaakt maar had van Jillejille een nauwkeurige controle verwacht voor afdrukken.
De compensatie die me werd aangeboden was minimaal: kaart aanpassen en nogmaals versturen naar alle adressen (voel ik niks voor), daaena werd ons een uithangbord aangeboden. Dat is niet mogelijk gezien we in Argentinië zitten. Na 3 x vragen een korting aangeboden gekregen van slechts 20%.

Reactie JilleJille.nl:

Beste Hanneke, wat jammer te lezen dat je niet tevreden bent over onze service. We zien èèn fout op je kaartje; je hebt op de bestelling de geboortegegevens in de verkeerde volgorde onder de plaatjes gezet. Wij controleren de eindbestelling en proberen fouten er uit te filteren, deze zijn echter niet altijd even duidelijk en wij zien helaas ook wel eens iets over het hoofd tussen alle orders. Je blijft echter altijd zelf eind verantwoordelijk voor de teksten die je op de kaart plaatst. Ondanks dat hebben we verschillende oplossingen aangeboden; alles opnieuw te drukken, extra producten, als ik de correspondentie raadpleeg, heb je eenmaal om korting gevraagd en die heb je ook gekregen inclusief een set nieuwe kaarten. Volgens ons hebben we veel gedaan om je tegemoet te komen, heel jammer dat je dat toch anders hebt ervaren.

Score voor JilleJille.nl: 1.5/5
Zou u JilleJille aanbevelen? Nee