Op zich alles prima en oké, maar verder weinig bijzonder of persoonlijk voor de prijs die er gevraagd wordt voor de kaartjes. Kaartjes vinden we echt wel aan de dure kant, en dan hadden we wel iets meer verwacht.

Basis is goed

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Controleren of er fouten zijn gemaakt door de klant die opvallen, en hier even persoonlijk contact over hebben.

Reactie JilleJille.nl:

Jammer te horen, we hebben jullie bestelling nog even nagekeken en willen hierbij reageren op jullie review;
-Jullie hebben gekozen voor een kaart met dubbelzijdig foliedruk, dat is inderdaad een relatief dure kaart, maar niet duurder dan bij andere sites.
-Jille heeft zonder ontwerpkosten en na persoonlijk overleg, een nieuwe passende afbeelding van jullie gezinssamenstelling voor het geboortekaartje gemaakt!
-Wij controleren de definitieve bestellingen op bijvoorbeeld fouten in de teksten, maar we kunnen onmogelijk weten dat jullie eigenlijk een andere kleur foliedruk hadden willen hebben dan wat jullie uiteindelijk besteld hebben...
-Ondanks dat dit jullie eigen vergissing is, hebben we jullie een mooi aanbod gedaan om jullie tegemoet te komen.

Score voor JilleJille.nl: 3/5
Zou u JilleJille aanbevelen? Nee