We hebben bij JilleJille trouwkaartjes en enveloppen besteld voor 4 verschillende groepen.

- Het ontwerpen van de kaarten ging erg gemakkelijk. Je kunt de gehele indeling wijzigen en je kunt de kleurcodes uitlezen.
Ook kan je gemakkelijk iedere keer weer terug naar de reeds ontworpen kaartjes. Je hoeft het dus niet in een keer te doen en kunt later nog wijzigingen doorvoeren.
- De levering van de kaartjes ging sneller dan verwacht. Erg prettig. Uiteindelijk wil je je kaartje zo snel mogelijk hebben.
- Fijn dat er een mogelijkheid is om een proefdruk te laten maken. Hierdoor zie je direct of de kaart aan je wensen voldoet.
- Bij de proefdruk kregen we ook samples van alle soorten kaartmaterialen en enveloppen meegestuurd. Erg handig als je nog twijfelt over bepaalde kleuren. Het is op het scherm toch niet altijd even goed te zien.
- Ik een probleem met de website in mijn persoonlijke account, maar dit is via de mail snel en adequaat opgelost. Erg goede service.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

We zijn over het algeheel erg tevreden over de service. Enige aandachtspunt is misschien dat de elastiekjes om de enveloppen wat strak zaten, waardoor er een vouw in komt.

Score voor JilleJille.nl: 4.5/5
Zou u JilleJille aanbevelen? Ja