Ik heb JilleJille.nl als positief ervaren.

Leuke mooie voorbeelden, goede service, fijn dat we 2 voorbeelden eerst konden ontvangen met daarbij de kleuren enveloppen + soorten kaarten. Aan de hand daarvan konden we ons perfecte kaartje maken. Stevige, mooie kaarten voor een zeer redelijke prijs.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Er was 1 kaartje die ietwat scheef gedrukt was en geen 'vouwlijn' had. Gelukkig hadden we dit snel opgelost door een telefonisch gesprek. Eventuele tip is voorbeelden van teksten geven? En nog een eventuele tip, bij het plaatsen van een plaatje de achtergrond vervagen. Zo wilde ik graag een hondenpootje plaatsen, die hadden jullie niet. Dus daarom via internet gezocht, maar de achtergrond vervaagde niet dus zat er een wit vierkant om heen.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor je review, fijn dat je tevreden bent!.
Graag wil ik hier nog even opmerken dat je voorbeelden van teksten kunt vinden via het menu boven in de site; https://www.jillejille.nl/teksten-geboortekaartjes
Een hondenpootje is te vinden in onze beeldbank in de rubriek 'dieren' en 'vanalles'.
Even een belletje of een berichtje mag natuurlijk altijd als je wensen hebt of iets niet kunt vinden :-)

Score voor JilleJille.nl: 4.5/5
Zou u JilleJille aanbevelen? Ja