Lisette

Fantastische once in a lifetime reis gemaakt met mij vader en vriendin. Mijn vriendin die ik trouwens tegen het einde van de reis mijn vrouw mocht noemen na een mooie bruiloft in the Valley of Fire :) Echt genoten en kijk nu al uit naar een volgende trip. Washington is mooi en indrukwekkend en wij hadden hier een top hotel op een goede locatie. Bijna alles te voet kunnen doen. In New York lag het hotel op enkele minuten lopen vanaf Times Square, te gek. Maar het hotel was verschrikkelijk. Echt slecht. Niet Jan Doets waardig en daardoor ook een teleurstelling. De kamers waren bezemkast grootte met daarin een bed. Door het bed kon de deur niet volledig open je de koffer kon je niet krijt zonder dat je daardoor niet om je bed heen kon of de badkamer in kon, nog niet gesproken over de kapotte airco of de verschrikkelijk vieze lucht. Na een upgrade van $40,- per kamer per nacht :( was het in zoverre te doen, dat wij niet op zoek hoefde naar een andere locatie. Verder is New York te gek! Wat een stad is dit, prachtige gebouwen, historie, Central Park, Ground Zero, Brooklyn Bridge en ga zo maar door. Te gek! De dagtrip naar de Niagara Falls waren perfect geregeld en erg indrukwekkend mooi die natuurverschijnselen. Tot slot Las Vegas. Wat een ervaring. Het Bellagio is het beste hotel ever! Dit valt niet zomaar te overtreffen en dat met 'slechts' een standaardkamer met fountain view! Hier zijn wij getrouwd (niet via Doets) en hebben we genoten van een fantastische helikoptertrip boven de Grand Canyon. Ook dit was prachtig en een topervaring na een fantastische vakantie. Al met al met een kleine uitzondering op het hotel in NY na een fantastische vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Uw ervaring met Doets Reizen

Vriendelijk en behulpzaam personeel, die ruim de tijd nemen en meedenken over het passend maken van de voor ons perfecte vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar!

Score voor Doets Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Once in a lifetime!