Info verloop order

R Geboers

Het bestelde artikel zou niet op tijd geleverd kunnen worden. Dus zelf het voorstel gedaan het artikel in een andere kleur te leveren. Bij ontvangst bleek het een ander armbandje te zijn een ster ipv een klavertje 4. Hierover een mail gestuurd met de vraag om de juiste factuur ivm de garantie en de klacht dat het niet het juiste armbandje was. Doordat een kado was voor een collega die weg ging uiteindelijk het foutief geleverde armbandje gegeven. Ik had op zn minst een excuus van jullie firma verwacht. Tip werk aan jullie communicatie en service.

Artikel was mooi verpakt

Hou je klanten op de hoogte als de levertijd niet gehaald gaat worden. Kom zelf met een vergelijkbaar alternatief en lever wat de klant besteld. Een andere kleur was overeengekomen niet een ander armbandje! Reageer op mailtjes

Reactie iXXXi Shop:

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Mijn collega had u verkeerd begrepen toen u zei: het mag ook een andere armband wezen. Hij heeft niet begrepen dat het alleen om de kleur ging, maar dat het ook een ander armband uit die lijn mocht wezen. Vandaar de ster i.p.v. de klaver. Nogmaals, de armband mag gewoon geruild worden, wat ik u ook in de mail van gisteren verteld heb. In diezelfde mail heeft u ook mijn welgemeende excuses ontvangen voor de verwarring. U heeft aangegeven niet meer te kunnen/willen ruilen. Dan wordt het voor ons ook lastig om u alsnog ergens tevreden mee te maken. Ik hoop dat de ster armband toch met plezier gedragen zal worden, en dat uw collega gaat "shinen" in haar nieuwe functie.

Score voor iXXXi Shop: 1/5
Beveelt u het bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: Spang armband klaver Rose (ster ontvangen goud)