Sterke punten: overzichtelijke website, goede weergave. Over het algemeen scherp geprijsd.

Verzendkosten??????? Tov concurrentie is dit echt een no-go. Aangezien de kwaliteit hetzelfde is.
Daarnaast: als ik al betaal voor mijn levering, dan duurt het ook nog eens een dag langer met brievenbuspost.
Dit moet echt verbeterd worden

Reactie iPhonepro.nl:

Bedankt voor uw review.
Er bestaat helaas niet zoiets als "gratis verzendkosten", elke webwinkel maakt kosten voor het inpakken en versturen van een order. Winkels welke gratis verzending beloven verwerken simpelweg de te maken verzendkosten in de verkoopprijs van hun artikelen, een in onze ogen onlogische, ondoorzichtige en oneerlijke manier om de prijs van een artikel te bepalen.
Wij prijzen de artikelen eerlijk, en zoals u heeft kunnen vaststellen, erg scherp: in veel gevallen zelfs scherper dan concurrenten welke "gratis verzending" aanbieden. Vervolgens berekenen wij de daadwerkelijk te maken handling, verpakking en verzendkosten 1:1 door in de verzendkosten waardoor u onder de streep (zeker in het geval van meerdere items per bestelling) meestal zelfs goedkoper uit bent dan bij de concurrent.
Wij hopen dat u door deze uitleg ons standpunt beter begrijpt en zien u graag terug bij een volgende bestelling!

Score voor iPhonepro.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: