Mario

Na verloop van tijd ga je de zegeningen van het kapitalistisch bestel waarderen en dank je de Heer en zijn Apostelen voor het bestaan van hun concurrenten.
Alhoewel de aankoop, in den beginne, bijzonder vriendelijk verliep, ik had ook het idee dat ik het juiste RAM-geheugen had aangekocht, echter... bezorgd werd er iets geheel anders, 2 x 8 gb SODIMMS (laptopgeheugens) ipv 1x 16 GB ddr4 geheugen (DESKTOP) - welnu, vergissen is menselijk maar herstellen van de fout blijkbaar onmogelijk, oeverloos gezeik en onduidelijkheden over het hoe-nu-verder, het beloofde iig héél lang te gaan duren voordat ze het geheugen zouden hebben omgewisseld, ik bespaar u de details, maar uiteindelijk heb ik maar besloten om het geheugen het geheugen te laten en verder niet meer in zee te gaan met dit bedrijf en mijn RAM-geheugen maar elders te gaan kopen waar ze hopelijk wel binnen redelijke tijd konden leveren - in de hoop dat ik ooit het geld dat ik nog van dit bedrijf krijg terug te krijgen wanneer ik ze de SODIMMS terugstuur, want vertrouwen, eerlijk gezegd, doe ik het niet.

Ik zou het niet weten

Ik vrees dat ze professionele hulp nodig hebben voor het aanleveren van verbeterpunten, het lijkt me een hopeloos utopisch streven, en ik ga ze dit beslist niet gratis verstrekken.

Score voor Interngeheugen.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
KVR26N19D8/16 - maar nooit ontvangen...