van Dongen

Bij MAPP (interngeheugen.com) 4 geheugen modules besteld. Op het moment van bestellen waren deze modules voorradig. Het bestellen ging verder ook prima, maar als het daarna fout gaat ben je de pineut!
Laat ik het opsommen:
- De verkeerde geheugen modules werden geleverd.
- Zeer slechte servicedesk, geen reactie per mail, telefonische afspraken worden niet nagekomen.
- Na 4 weken wachten te horen gekregen dat het geheugen niet meer geleverd kon worden.
- Geen alternatief/oplossing aanbieden.
- Lang moeten wachten tot het terugstorten van het geld.
- Niet de volledige onkosten terug gekregen.

Ik ben blij dat ik van deze partij af ben.
Mijn tip, bestel voor een paar euro meer ergens anders!

- Makkelijke website, bestellen gaat goed.

Zodra als er iets fout gaat begint de allende. Ik denk dat dit voornamelijk te maken heeft met; geen tot slechte opvolging, slechte communicatie en het niet nakomen van afspraken.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer van Dongen.
Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken. We hadden het uiteraard liever anders gezien.
Helaas was door de fabrikant van het bestelde geheugen een foutief product aangemaakt. Daardoor zijn er modules geleverd die niet overeen kwamen met de omschrijving. Uitzoeken waar dat fout ging heeft inderdaad te lang geduurd, dit had beter gemoeten! We zorgen dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.
Omdat we geen gelijkwaardig alternatief voorhanden hadden, is in overleg met u gekozen om uw aankoopbedrag terug te storten op uw rekening. Binnen 3 dagen stond dit toen op uw rekening.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Score voor Interngeheugen.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
geheugen