Joop van den Beucken

Inter Immo gaf een professionele beoordeling van de woning en goede tips om het snel verhuurd te krijgen. De begeleiding in het traject vond ik echter niet erg goed, en ik kreeg de indruk dat er weinig prioriteit aan gegeven werd, omdat het een enkel appartement betrof en ik geen grote partij (lees pandjesmelker) ben. Gezien ik nooit eerder een appartement verhuurd had, heb ik gevraagd om mij op de hoogte te houden van welke stappen er gezet werden, de gemaakte keuzes en waar we stonden in het project. Helaas werd dit vrijwel onmogelijk gemaakt omdat ik geen vaste contactpersoon toegewezen kreeg. Elke keer dat ik belde en m'n naam en het betreffende appartement noemde, kreeg ik weer de vraag; 'en bent u de huurder?' Verder gaf ik aan op de hoogte te willen zijn van wanneer de sleuteloverdracht was, en er indien mogelijk bij te willen zijn. Ook dit werd zonder mijn medeweten georganiseerd en kwam mij 'toevallig' ter ore toen er gebeld werd over een vraag van de huurder. Al met al vielen vooral de communicatie en hierdoor de verhouding tussen prijs en kwaliteit mij tegen.

Score voor Inter Immo: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee