Ben zeer tevreden over mijn eerste ervaring met IntoCash. In eerste instantie werd door tegenpartij enkel het factuurbedrag betaald. Na overleg is IntoCash verder gegaan met het incasseren van de incassokosten plus rente. Na dreiging met een rechtszaak werd dit uiteindelijk ook door tegenpartij betaald. Al met al heeft het me dus niets gekost. Weet jullie de volgende keer weer te vinden!!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.