Contact
Resultaat
Advies bij inspectie
Afspraak maken

J

Na een zoektocht naar een betrouwbaar bedrijf dat het hang- en sluitwerk in mijn woning kon verbeteren ben ik terechtgekomen bij Inbraakproof. Het maken van een afspraak voor een adviesgesprek ging vlot en kon ook op korte termijn. In het adviesgesprek ben ik door Marc eerlijk geïnformeerd over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Hierbij had ik geenszins de indruk dat er werd geprobeerd mij meer te verkopen dan ik eigenlijk wilde. Voor ieder punt werd de keuze geheel aan mij gelaten en werd waar mogelijk ook een goedkopere optie geboden. Hierdoor heb ik een eigen afweging kunnen maken, zonder dat ik hoefde te twijfelen aan kwaliteit. Helaas was door grote drukte de wachttijd tussen het tekenen van de offerte 2,5 maand. Dit lag echter in de lijn der verwachting gelet op de informatie die ik van andere bedrijven had ontvangen. Monteur Jan heeft vervolgens mijn woning inbraakproof gemaakt. Hij was vakkundig, betrouwbaar en erg beleefd. Al mijn vragen heeft hij duidelijk beantwoord. Hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen om schoon te werken (iets wat met zaagsel en regen niet erg voor de hand lag). Jan heeft me behoed voor een slapeloze nacht door pas de tweede dag te vertellen dat het slot van mijn achterdeur wel heel gemakkelijk open te breken zou zijn geweest. Wanneer iemand zo met een klant meedenkt, dan is hij echt een ware professional. Mocht u een bedrijf zoeken voor het aanpassen van uw woning, dan kan ik Inbraakproof van harte aanbevelen.

Opvallende sterke punten

Het is niet gemakkelijk om een onbekende toe te laten in je woning. Bij Jan voelde ik me echter meteen op mijn gemak. Ik heb hem dan ook vol vertrouwen de sleutel van mijn woning kunnen geven en zelf mijn eigen werk kunnen doen.

Ga zo door.

Score voor Inbraakproof: 5/5