Contact
Resultaat
Advies bij inspectie
Afspraak maken

Fam. Nijenhuis

Heel prettige en dus positieve ervaring. Veel deskundigheid, vriendelijkheid, denken mee en voeren het vervolgens ook heel netjes uit. Laagdrempelig voor contact.

Opvallende sterke punten

Bijzonder aardige, rustige en deskundige mannen. Werken nauwkeurig en netjes. Nemen alle tijd voor uitleg.

Als klant is het lastig een offerte te lezen. De prijzen zijn nl. verschillend met de webshop. In de laatste staan de prijzen incl. BTW en weet je wat een product kost. Dit in tegenstelling tot de website. Bij de offerte is niet duidelijk of het een artikel van de website of webshop is.
Wij hebben besloten voor o.a. een alarmsysteem van AJAX. Mooi designsysteem met veel mogelijkheden. Aanrader om een korte en duidelijke handleiding met foto's toe te voegen aan dit produkt om zo bijv. sneller en makkelijker te kunnen nalezen hoe de afstandsbediening van het alarmsysteem werkt.
Vond het moeilijk om jullie snel te vinden op internet als je niet weet waar je onder moet zoeken. Ik zocht een slotenmaker en ik kreeg een deskundig, betrouwbaar bedrijf in veiligheid.

Score voor Inbraakproof: 4/5
Beveelt u Inbraakproof aan Ja