Marcel

Helaas niet zo goed bevallen..
Zelfklevende afdekfolie 250ml x 100 meter kost bij impregneermiddelenspecialist 34.95 euro. Bij een ander 21.36 euro. Verschil 13.59 euro.
Folie + steenband cover 2700mm x 16 meter kost bij impregneermiddelenspecialist 16.95 euro. Bij een ander 7.16 euro. Verschil is 9.79 euro.
Drukspuit silverline 5 liter kost bij impregneermiddelenspecialist 26.95 euro. Bij een ander 14.95 euro. Verschil is 12 euro.

Dit enorme prijsverschil heb ik ontdekt toen ik zocht op hoe de afplak folie werkt.. zo'n groot verschil in prijs vindt ik krankjorem en heb dus uiteraard alles per direct retour gestuurd!

Nadat ik dit prijsverschil aangaf en aangaf alles per direct retour te willen sturen werd men minder vriendelijk. Ik heb veel mail contact gehad. Men sprak niet met u, begon het bericht niet met een groet, en eindigde niet met een groet en zonder naam. Vindt ik heel onbeleefd en onprofessioneel!

Ik bestel hier nooit weer iets ook al krijg 50% korting. Ook voor u ..beter even verder kijken, u kunt veel besparen!

Eerlijke prijzen hanteren!

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Goedemorgen, Wij zijn nogal geschrokken van uw reactie via onze feedback. Wij hebben uw retour gisteren ontvangen en zal dan ook keurig netjes volgens afspraak volgende week door onze administratie teruggestort worden op het opgegeven bankrekeningnummer. Wij proberen de concurrentie altijd goed in de gaten te houden betreft de prijzen en passen deze dan ook aan indien nodig. Soms is het ook appels met peren vergelijken, aangezien wij met de afplakfolie alleen maar professionele kwaliteit leveren die ook geen vervelende lijmresten na langduriger gebruik achterlaten. ( hier zitten dus echt kwaliteitverschillen in ondanks het vaak hetzelfde eruit ziet ). Met de drukspuit kan het wezen dat er ergens een aanbieding is geweest waardoor deze voor zeer lage bedragen verkocht worden. Hier zit ook weer het verschil in dat wij bij deze pompen een andere lans en nozzle leveren om hem ook geschikt te maken voor diverse impregneermiddelen en dus niet als standaard onkruidspuit zoals de andere leveranciers deze pompen leveren. Ik betreur het ook ten zeerste dat uw ervaring met 1 van onze medewerkers via de mail niet soepel is verlopen en zal dit dan ook bespreken om dit te voorkomen in de toekomst. Nogmaals onze oprechte excuses en hoop wel dat u de juiste producten heeft aangeschaft om uw werkzaamheden goed uit te kunnen voeren. Prettig weekend gewenst.

Score voor Impregneermiddelen Specialist: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Impregneer, drukspuit, afplakfolie