S.J. Jansma

Vooraf prima informatievoorziening. Nadien slaat dit bedrijf een enorme flater: na circa 3 weken wil ik een ongeopende jerrycan Funcosil OFS (5 liter) retourneren, maar omdat de officiële termijn binnen 2 weken is, wordt mijn retourzending niet aangenomen... Kennelijk is er geen vertrouwen in mij als particuliere afnemer. Ik dien een klacht in omdat men niet bereid is om mee te denken. Wij hebben voor ruim €700 vloeistof besteld en willen nu een ongeopende jerrycan van €110,- 1 week later dan gebruikelijk retourneren. Dit is veel geld voor een particulier die de jerrycan keurig netjes in een warme woning heeft bewaard. Kortom: waardeloos!

Productinformatie

Informatie over retourzending NIET te vinden op de site, vandaar dat ik heb gebeld.

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Geachte, Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring negatief is over een retour die wij niet wilden terugnemen. Zoals ook wettelijk is bepaald en ook zoals op onze website duidelijk beschreven kan iedereen ongeacht de reden ongeopende producten binnen 14 dagen na aankoopdatum naar ons terugsturen, en zullen dan binnen 2 werkdagen het totaalbedrag hiervan terugstorten op het opgegeven bankrekeningnummer. Helaas wilde u het product retour sturen na ruim 3 weken en hebben dit geweigerd om de volgende reden. In de laatste week dat u het product in bezit had heeft het zowel overdag als in de avond behoorlijk gevroren en kunnen wij nooit de 100% garantie krijgen dat het product bijvoorbeeld niet in een onverwarmde omgeving is bewaard gebleven. Wij staan voor 100% achter de producten die bij ons het pand verlaten en kunnen dan geen garantie meer geven op het product wat u retour heeft gezonden aan een nieuwe klant. Vandaar ook de beslissing om het product na 3 weken niet meer terug te nemen. Onze excuses hiervoor en hopen dat u begrip heeft voor de situatie, want u zou zelf ook graag een product opgestuurd krijgen waar wij voor de volle 100% achter kunnen staan.

Score voor Impregneermiddelen Specialist: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Funcosil OFS