Ik vond jullie moeilijk te vinden. Ik ben een leek in jullie wereld en zocht op brandwerende middelen.
Jullie shop vind ik ook niet erg uitgebreid en met weinig informatie waar leken (zoals ik) veel van opsteken.
Jullie site ziet er wel erg netjes en professioneel uit.
Helaas ontving ik het pakketje niet binnen 3 werkdagen, zoals was beloofd op de website. Vandaar dat deze te laat aan kwam en ik hem heb moeten terugsturen.

Jullie site ziet er wel erg netjes en professioneel uit.

Beloof geen dingen die je niet waar kunt maken (wat betreft bezorgtijd)
Ook vanuit track and trace weinig informatie over levering en volgende levering.

Reactie Impregneermiddelen Specialist:

Geachte, Hierbij in ieder geval onze excuses betreft de vertraagde levering. Alle producten die bij ons op de website staan leveren wij vanuit voorraad. Alle bestellingen die wij op werkdagen voor 14:00 binnenkrijgen worden direct verwerkt en dezelfde dag verstuurd zodat deze voor 99% zeker de volgende dag worden aangeboden bij de klant. Helaas gaat hierin ook wel eens wat mis bij de vervoerder waardoor de levering vertraagt wordt. Tevens proberen wij onze informatie zo uitgebreid mogelijk neer te zetten op onze website en kunnen de klanten ons ook altijd telefonisch bereiken op werkdagen tussen 7:00 en 17:00 om aan 1 van onze specialisten hun vragen te stellen. Nogmaal onze excuses en hopen u zeker nog eens terug te zien op onze website.

Score voor Impregneermiddelen Specialist: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Brandwerend impregneer spuitfles