C.de Jong-Wald

Jeetje, wat valt mij dat van jullie tegen zeg. Ik belde nog even te vragen of ik mijn bestelling de volgende dag in huis kon hebben. Ik hen zelfs nog even uitgelegd waarom dat noodzakelijk was. Maar nee hoor, zelfs Ilona zelf was onverbidddlijk. Op donderdag versturen wij niet dezelfde dag. Nou, dan zijn jullie nu een klant kwijt die zo’n jaar of 10 bij jullie bestelde. Waardeloos.
En kijk, wat staat er de info over verzenden : bestellingen voor 17 uur geplaatst en betaald worden dezelfde dag nog verzonden.!!!

Nadat je groot bent geworden denk je dat je de wereld naar je hand kunt zetten, maar je kunt ook heel erg kelderen omdat je steeds slechtere klantenbinding hebt.

Reactie Ilona`s Silver & Gemstones:

Beste mevrouw de Jong-Wald,
Wij zijn een leuk, jong en professioneel bedrijf waar we elke dag met veel plezier werken.
Waar mogelijk proberen we uitzonderingen te maken. Onze vaste klantenkring weet dat te waarderen.
Wij vinden het erg jammer dat je de verjaardag van je zus vergat maar vinden het spijtig dat je dit bij ons in de schoenen probeert te schuiven. Als het enigszins mogelijk was geweest dan hadden wij voor jou verzonden op een niet verzend dag.
Wij hebben jou meerdere malen aangegeven dat dit met alle beste wil van de wereld niet mogelijk was. Bovendien was de dag nagenoeg om.
Wij begrijpen de emotie maar omdat het nooit tot een bestelling en levering is gekomen vinden wij deze beoordeling op een aantal punten niet terecht.
Namens een super enthousiast team
Otto Lutgerink

Score voor Ilona`s Silver & Gemstones: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee