Josine versfeld

Zeer slecht geïnformeerd

Uw ervaring

Ikging ervan uit me in te schrijven op een betrouwbare site. Op het moment dat ik een hulp zou krijgen zou ik abonnementsgeld gaan betalen. Heel begrijpelijk en helemaal prima. Wat schetst mijn verbazing, ik heb in 1 maand 1 aanbod gehad, die ik heb afgewezen en ik mag meteen voor een jaar gaan betalen. Werkelijk waar schandalig om dit op zo'n manier te spelen. Ik heb de reacties gelezen op meerdere mensen die dit hebben meegemaakt en dit wordt een gevalletje rechtsbijstand. Uit principe. Ik ontvang graag een gepaste oplossing.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Hallo Josine,
Jij hebt inderdaad 1 aanbod gehad, deze heb jij overigens afgewezen. De reden welke jij hebt vermeld bij het afwijzen is " Ik wil (tijdelijk) niet op zoek naar een kandidaat.". Dat is de reden dat wij geen nieuwe hulp hebben gezocht, als jij had aangegeven een 2e kandidaat te wensen dan hadden wij deze uiteraard voor je gezocht. De overeenkomst die wij hebben is inderdaad voor een jaar, echter ben jij vervolgens binnen dat jaar vrij om gebruik te blijven maken van onze diensten. Je hebt er alleen zelf voor gekozen om dit (tijdelijk) niet te doen. Wij raden je aan om gewoon gebruik te maken van onze dienstverlening zoals door jou is aangevraagd,
Groeten Hans

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee