Van Druenen

Nooit aan beginnen

Uw ervaring

Waarschijnlijk door de kinderen ergens op geklikt en dan zit je er meteen volledig aan vast. €14.50 betaal je per maand en zit je meteen een jaar aan vast. Ook al maak je er geen gebruik van!! Meteen gemaild dat ik er geen gebruik van wilde maken. Maakt hen allemaal niet uit. Na meerde mails heb ik incasso gekregen. Schandalig bedrijf.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Hallo Van Druenen,
Wij betreuren dat dit waarschijnlijk is aangevraagd door een van je kinderen, wij kunnen daar helaas geen verantwoordelijkheid voor dragen. Wij sturen overigens pas een factuur als je gebruikt hebt gemaakt van onze dienst, deze ontvang jij dus nadat wij iemand hebben voorgesteld. Als jij geen gebruik hebt kunnen maken dan betaal jij uiteraard niets. Ik heb de mail communicatie even nagekeken, jouw aanvraag is van 7 maart en de eerste mail die wij van je krijgen is op 24 mei. Jij hebt dus niet meteen gemaild dat je er geen gebruik van wilde maken, anders hadden wij uiteraard meteen gekeken naar een oplossing hiervoor. De mail van 24 mei is overigens een reactie van jou op een mail van ons die wij verstuurd hebben naar aanleiding van jouw afwijzing. Als wij niet op de hoogte zijn van jouw situatie kunnen wij geen oplossing aanbieden. Wij hopen dat jij dit begrijpt.
Groeten Hans

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee