Annique van der Burgh

Tot nog toe met mensen slechte match/ ervaringen

Uw ervaring

Er worden wel veel Afrikanen op me afgestuurd, en het moet niet zo zijn dat een geëmancipeerde vrouw daarmee in de problemen komt naar aanleiding van cultuur, daarnaast voldoen ze dan niet aan de beschreven criteria dat het zo schoon moet zijn als in een Brits landhuis, ik betaal het uit eigen zak en voor 3x€14.50- ook er week mag ik toch wel wat vragen en verwachten, nu is het het prille begin, maar ik kreeg een mogelijke koperdief op kennismakingsgesprek die gelukkig op andere gedachten overging naar wel zat te kijken welke mooie spulletjes konden worden verpatst. Het was niet onder stoelen of banken, tot dusver heb ik dus nog niet zo' n goede ervaring, maar heb besloten eerst nog maar eens meer te chatten voor ik iemand mijn woning binnen laat of een uitspraak over uw bedrijf doe/maak, als dat okee is.
Maar ik hoop toch fatsoenlijke de mensen die beter gemanierd zijn te treffen dan mensen die vrijpostig zijn en op hun mobieltje zitten, nog een afspraak hebben en het een mooie ingang vinden om je huis leeg te gaan roven, ik was van deze ervaring nogal geschrokken, op uw website staat dat U geen louter bedrijf bent en ik geloof U, maar de jongen/ meneer van laatst was niet de goede match voor mij,

Vriendelijke groet,

Annique,

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Hoi Annique,
Bedankt voor uw bijzondere recensie, alle personeelsadvertenties moeten voldoen aan een aantal regels. Dat is door de overheid bepaald om ongelijke behandeling op de arbeidsmarkt tegen te gaan. Deze regels gelden ook voor aanvragen via onze website. Uiteraard mag jij uiteindelijk zelf beslissen of iemand wel of niet bij jou aan het werk gaat. Het is immers jouw huis en je bepaalt zelf wie je binnenlaat. Je mag alleen niet in de aanvraag een voorkeur uitspreken voor leeftijd, geslacht of nationaliteit. Wij hopen snel alsnog een goede hulp voor u te vinden.
Groetjes Hans

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja