Ellen

Waardeloos

Uw ervaring

Slecht. Krijg een jongen aangeboden van 18 jaar. Niet wat ik gevraagd heb

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Bedankt voor je review. Vervelend dat je ervaring met ons negatief is. Wij zijn continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren. En hoewel een negatieve review ontvangen nooit leuk is, zijn wij je wel dankbaar. Want hierdoor kunnen wij groeien en verbeteren.
Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Een speciaal team test alle nieuwe ideeën uitgebreid, voordat we ze definitief doorvoeren. Is een idee een echte verbetering? Dan maken wij de wijziging definitief. Werkt het niet (goed genoeg)? Dan houden we het bij het oude of passen we het idee aan waardoor het wél werkt.
Klachten of feedback kun je daarom ook het beste doorgeven via www.hulp-in-huis.nl/feedback. Dan komt het direct bij ons terecht. Als wij een klacht ontvangen, doen we er alles aan om een passende oplossing te vinden. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat we vroegtijdig op de hoogte zijn van de klacht.
Veel klachten belanden jammer genoeg eerst op reviewsites zoals deze. Nog voordat hierover contact met ons is geweest. Er is vaak al veel frustratie ontstaan bij de klant. Dat merken we ook bij jouw review, Ellen. Dit had voorkomen kunnen worden als je eerder contact met ons had gezocht. Dat kan nu alsnog via www.hulp-in-huis.nl/feedback. Wel valt mij op dat in je aanvraag niet tot nauwelijks wensen staan. Wij kunnen dan ook geen rekening houden met jouw wensen als deze niet bekend zijn bij ons. Ik zie dat ondertussen je aanvraag gesloten is. Mocht je via ons alsnog willen zoeken dan is dit uiteraard mogelijk wel horen we dan de gewenste eisen zodat wij gerichter opzoek kunnen gaan naar een geschikte hulp.
Laten we contact hebben en samen tot een goede oplossing komen. Ik hoor graag van je!
Groet, Elise

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee