Angela Poppelaars

Slechte communicatie

Uw ervaring

Ik had heel graag een hulp gevonden, via de site aangevraagd, er komt een naam van iemand die bij ons wil komen werken en vervolgens komt er meteen een rekening! Helaas reageert deze persoon niet op mijn berichten, mail en ook niet op mijn telefoontjes. Het zelfde probleem met de volgende personen. Nu 6 personen gereageerd die allemaal toch niet kunnen of willen. Ik ga echt geen maandelijks abonnement betalen voor een hulp die helemaal niet reageert en ook helemaal niet beschikbaar lijkt te zijn. Meteen het abonnement opgezegd. Op het probleem wat ik meld wordt verder niet ingegaan. En nu blijkt dat ik nog een jaar aan dit abonnement vast zit zonder ook maar 1 hulp gehad te hebben.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Hallo Angela,
Wij begrijpen dat het erg vervelend is als de voorgestelde kandidaat de afspraken niet nakomt, echter hebben wij hier geen invloed op omdat de kandidaten niet bij ons in dienst zijn. Wij hebben inmiddels een oplossing aangeboden voor de vervelende ervaring en hebben uw abonnement beëindigt. Het probleem dat u heeft gemeld word intern beoordeeld, wij zullen op basis daarvan bekijken hoe wij dit kunnen verbeteren in de toekomst.
Groeten Hans

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee