S.Troupin

Oplichting

Uw ervaring

Kreeg na 3 weken(!) ,dus niet binnen 3 dagen zoals ze zeggen, een hulp aangeboden,die ik niet wilde,en moest meteen € 14,95 per maand abonnement gaan betalen. Kan je pas na een jaar opzeggen!
Als je goed doorbladerd staat het wel op de site .maar niet zo duidelijk beschreven. Dat je ook moet gaan betalen als je nog geen hulp hebt gekregen, vind ik oplichterij.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Hoi S. Troupin,
De 3 dagen die wij benoemen is een gemiddelde, geen verplichting of belofte. Wij betreuren dat u dit wel zo heeft opgevat, wij zullen kijken hoe wij dit anders kunnen verwoorden waardoor dit duidelijker is. Het is ook niet verplicht om met de voorgestelde hulp aan de slag te gaan, onze dienst is gebaseerd op het zoeken naar vervanging als de voorgestelde kandidaat niet bij u aan de slag gaat. Het is niet de bedoeling om na 1 kandidaat al te stoppen met zoeken, niet alle kandidaten zijn hetzelfde. Als de eerste hulp niet bevalt wil dit niet automatisch zeggen dat wij geen geschikte hulp voor u hebben. U bent zelf vooraf vrijwillig akkoord gegaan met deze werkwijze. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat u dit ziet als oplichting, wij zullen nooit een factuur sturen zonder hulp te hebben voorgesteld. U geeft zelf ook aan dat er al wel iemand is voorgesteld. Wij hebben inmiddels een passende oplossing aangeboden en hopen dat u alsnog tevreden bent met de geboden dienstverlening.
Groeten Hans

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee