Kaj

Geen hulp

Uw ervaring

Na 2 maanden is mij een hulp aangeboden, die heeft 2 maanden bij mij gewerkt. Zij stopte omdat ze ander werk kreeg. Sinds dien worden mij steeds hulpen aangeboden die niet weten waar ze moeten werken (dus blijkt de afstand te groot) of dat ze helemaal niet meer op zoek zijn. Kortom, volgens mij moet het selectie proces verbeterd worden. Ondertussen betaal ik gewoon abonnement kosten van 11.99 voor niks. Het was mij vooraf ook helemaal niet duidelijk dat ik er een jaar aan vast zou zitten, ook als er geen hulp geboden wordt.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

bedankt voor uw review, wij betreuren dat u deze ervaring heeft met onze dienstverlening. De hulpen worden vooraf altijd op de hoogte gesteld van de afstand en ze bepalen zelf of ze akkoord gaan met uw opdracht. Als ze dit doen gaan ze ook akkoord met de afstand en kunnen ze hier normaliter niet zomaar meer vanaf zonder reprimande. Wij zullen uw feedback hierover meenemen ter evaluatie van onze dienstverlening. Indien u een idee heeft hoe wij het selectieproces kunnen verbeteren vernemen wij dit uiteraard graag.

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee