Lucie

Uitdaging

Uw ervaring

Ik heb kennisgemaakt met mijn nieuwe hulp. Zij is Poolse en spreekt geen Nederlands en ook geen Engels of Duits zoals in de informatie staat. Dat wordt dus moeilijk. Communicatie gaat via een nicht van haar die goed Nederlands spreekt. Ik zie het als een uitdaging. Afwachten maar…De eerdere twee matches werken niet meer bij jullie.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw specifieke aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij vernemen graag hoe de werkzaamheden van de hulp verlopen.

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja