Jan

Wantrouwen en misleiding

Uw ervaring

Tijdens een heftige COVID aanval vervuilde onze woning. Daarom was er dringende noodzaak voor huishoudelijke hulp voor een korte periode. Als ik toen had geweten dat dit bedrijf onfatsoenlijke methoden hanteert om mensen die toch al straatarm zijn nog een extra poot uit te draaien nadat ze jullie dubieuze diensten niet meer nodig hebben was ik nooit met jullie in zee gegaan. Via onvindbare kleine lettertjes een jaar lang extra geld binnenharken bij arme, vaak demente bejaarden getuigt niet van veel ondernemers fatsoen. Wettelijk is het misschien toegestaan om dergelijke misleidende verkoopmethoden te gebruiken maar ik vind het SMERIG MISBRUIK.

Ik heb inmiddels geleerd dat er nog veel meer ex-klanten van dit bedrijf woedend zijn over deze methoden. Ik ben gelukkig nog steeds niet dement dus ik kan samen met enkele tientallen andere klagers actie ondernemen voor mijn demente leeftijdgenoten om te dwingen om die kleine lettertjes te verwijderen of zodanig te presenteren dat zelfs een doodzieke of demente klant ze niet kan missen. Ik zal dit probleem ook opnemen met de gemeentelijke ombudsman, die mij al eerder heeft geholpen om dergelijke misstanden aanhangig te maken. Zo lang door deze club geld van mijn rekening wordt afgeschreven gaat deze brief naar alle sociale media waarop ze klanten werven. Daarmee kan ik er volstrekt legaal voor zorgen dat ze minstens tot december grote schade blijven ondervinden van die misselijke kleine lettertjes.

Ook het wantrouwen naar hun eigen werknemers vind ik stuitend. Op 23 februari ontving ik een email met deze zin: "Wij willen u erop wijzen dat het niet toegestaan is dat de werkzoeker zonder contract bij u blijft werken. Doet de werkzoeker dit toch? Dan krijgt hij/zij een boete. Maar ook voor u zitten hier nadelen aan, zo heeft u geen inzicht meer in de gewerkte uren, is het niet meer mogelijk om ons in te schakelen voor begeleiding en is de hulp niet legaal aan het werk." U suggereert daarmee dat u onbetrouwbare werknemers op uw klanten afstuurt en ook dat is geen beste reclame voor uw bedrijf.

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee