Communicatie
Uw ervaring
Wij vinden het zeer vervelend en eigenlijk niet kunnen dat er geen telefonisch contact mogelkjk is met de Directie / Organisatie
Wij vinden het zeer vervelend en eigenlijk niet kunnen dat er geen telefonisch contact mogelkjk is met de Directie / Organisatie