Mark

Komt ineens met een factuur

Uw ervaring

In het gehele aanmeldingsproces komt nergens * DUIDELIJK* aan bod dat zij een factuur van een belachelijk bedrag zullen toesturen voor een schoonmaakster die je wegens veranderende situatie (Overlijden) niet meer nodig hebt. m=bemiddeling, mijn neus.

Belachelijk bedrijf dit.
Geen dienst, geen factuur.

makkelijk zat.

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Beste Mark Tollenaar, Bedankt voor uw review. Als u bij ons een aanvraag wil indienen communiceren wij het volgende: Indien wij een schoonmaakster vinden die aan uw opgegeven eisen voldoet, betaalt u eenmalige bemiddelingskosten van 36,25. U ontvangt een jaar lang garantie op onze service; stopt uw schoonmaakster binnen dat jaar, dan zoeken wij gratis een nieuwe schoonmaakster voor u. U hebt dus geen gedoe. ✓ Ja, ik ga akkoord met de algemene voorwaarden Als u hier niet actief mee akkoord gaat, kan er ook geen aanvraag ingediend worden. De factuur is dus van toepassing op de gegevens die wij leveren. Dit wordt nogmaals per mail bevestigd op het moment dat wij uw aanvraag in behandeling nemen. Op 4 juli heeft u deze bevestiging gehad, en op 5 juli hebben wij u de gegevens van een kandidaat toegestuurd. Op beide mails hebben wij geen reactie gekregen van u. De eerstvolgende communicatie uwerzijds vond pas anderhalve maand later plaats in de vorm van een mail met enkel de woorden: 'wat is dit voor onzin'. Vervolgens gaf u aan dat u niemand aan heeft genomen en derhalve in de veronderstelling was dat u daarom niet hoefde te betalen. Echter, wij maken wel degelijk kosten in opdracht van u. Verder heeft u niets aangegeven over een overlijden of een veranderende situatie. Het spijt ons om hierover te lezen en we hadden dit graag op een andere wijze dan via een openbare recensie vernomen. We hadden graag gezien dat dit anders was verlopen.

Score voor Ik zoek een schoonmaakster: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee