Soufi

Slechte service 87€ betaald voor niks.

Uw ervaring

Ik heb tot op heden nog geen schoonmaak over de vloer gehad. In eerste instantie kreeg ik een naam en telefoon nummer wat bleek dat deze huishoudelijke hulp helemaal geen interesse had in een schoonmaak baan en niet beschikbaar is voor schoonmaak werk!
Dit via sms doorgegeven te hebben volgde hier GEEN reactie op. Wel kreeg betaal verzoek op betaal verzoek. Er staat op de site duidelijk aangegeven dat er niks in rekening wordt gebracht mocht er geen schoonmaker zijn. Hierdoor betaalverzoek genegeerd maar later een aanmaning van een incasso bureau die ik maar betaald heb van maar liefst 87€ !!!!! Werkelijk belachelijk !

Reactie Ik zoek een schoonmaakster:

Geachte B. Soufi, we vinden het erg jammer dat het zo is verlopen. Er staat op de website dat er geen kosten zijn als we niemand vinden, als u de gegevens van iemand ontvangt, betekent dat dat iemand zich beschikbaar heeft gesteld en graag voor u aan de slag wil. Op dat moment ontstaat ook de factuur. Ik heb het even voor u nagekeken: we hebben u binnen twee dagen iemand voorgesteld. Dat was in maart. Vervolgens hebben we u (op 17-04,01-05, en 10-05) inderdaad herinnerd aan de betaling. Hierop hebben we geen enkele reactie van ontvangen. Ook heeft u ons in de afgelopen vier maanden niets laten weten over hoe het tussen u en de voorgestelde kandidaat is verlopen. Helaas betekent dat dat we ons incassobureau moesten inschakelen, waardoor deze kosten bij de bemiddelingskosten van €32.75 op kwamen. We hopen snel alsnog iemand voor u te vinden, dat is uiteraard ons doel!

Score voor Ik zoek een schoonmaakster: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee