Montage
Advies
Prijs-kwaliteitverhouding
Communicatie

R.B. Huisman

Afgelopen zomer een zonnescherm gekocht bij Hulsman. Was een speciale beugel voor nodig zodat het boven het rolluik geplaatst kon worden. De firma heeft goed meegedacht en mooie beugels laten maken en in de juiste kleur laten spuiten. Voor deze opdracht verdiende ze al een 10. Door de storm was mijn rolluik uit de geleiders gekomen. Maandagochtend Hulsman gebeld en ondanks dat ik zeker niet de enige was met stormschade hebben ze alles in het werk gesteld om dezelfde week mijn rolluik te repareren. Dit is goed en snel gedaan door de vriendelijke en deskundige monteurs.
Hulsman is mijn leverancier van mijn zonnescherm maar hebben nu ook het onderhoud voor mijn rolluiken. Ben meer dan tevreden over hun snelle inzet, klantvriendelijkheid en service. Beveel hun zeer zeker aan als goede betrouwbare leverancier.

Bent u een particuliere of zakelijke relatie?

Particulier

Wat voor soort product(en) heeft u gekocht?

Zonwering

Goede duidelijke communicatie, kundig, meedenken, eerlijk advies, goede prijs kwaliteitverhouding, hoge service level.
Niet alle extra's kosten extra geld.

Reactie Zon en Scherm Hilversum ( Hulsman & De Veluwe Zonweringtechniek):

Beste heer Huisman, super bedankt voor uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm!

Score voor Zon en Scherm Hilversum ( Hulsman & De Veluwe Zonweringtechniek): 5/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: