Huchem

2083 beoordelingen

Karin van den Broek

Nee, want op de site staat: vandaag besteld, morgen geleverd. wij hebben donderdag de bestelling geplaatst, het was flink duurder geworden maar omdat we zo hard nodig hadden hebben we het toch besteld. Echter vandaag, maandag hebben we de bestelling nog niet ontvangen.

Reactie Huchem:

Beste Karin,
bedankt voor uw reactie en jammer te lezen, dat u niet tevreden bent.
Wellicht zou ik dit toe kunnen lichten, daar ik denk dat er een miscommunicatie is.
U schrijft dat het de volgende dag geleverd zou worden en dat klopt, maar er staat duidelijk besteld voor 15.00 uur, u bestelde het om 19.15 uur. Dus we hebben het keurig de volgende dag verwerkt en verstuurd en volgens het bewijs van onze transportdienst is het ook geleverd.
Tevens geeft u aan, dat de prijs flink duurder was geworden, dit klopt ook niet, daar wij prijswijzigingen alleen maar doorvoeren, aan het begin van het jaar en dan echt als het nodig is.
Misschien had u geen rekening gehouden met de btw en de transportkosten die er nog bijkomen, maar die staan op voorhand, keurig vermeld op de factuur, voordat u akkoord geeft voor de order.
Dus ik hoop dat hiermee uw vraag is beantwoord, anders hoor ik graag van u,

Score voor Huchem: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee