van Leeuwen

Wij hebben in september 2018 onze eerste woning gekocht en moesten hierbij dus ook een complete verzekering afsluiten. Na lang zoeken en vergelijken kwamen wij via independer uit bij Klaverblad verzekeringen. Het vergelijken, de uitleg van de verzekering(en) en het afsluiten ging meteen al heel snel, netjes en gemakkelijk. De volgende dag had ik meteen reactie dat mijn verzekering was afgesloten en een dag of twee later hadden we alle papieren binnen. Super! Helaas hebben wij na een half jaar wonen wat lekkage gekregen in het keukenkastje met als gevolg dat de boiler stuk ging door waterschade. Ik heb toen gebeld met Klaverblad en ik kreeg te horen dat ik de schade via de website online kon melden. Dus ik ben meteen naar de website gegaan en heb het formulier ingevuld. Nadat ik 5 dagen niets hoorde, heb ik nogmaals gebeld en gevraagd hoe dit mogelijk was. De dame aan de telefoon was ontzettend vriendelijk en heeft haar best gedaan me te helpen en mijn dossier op te zoeken. Helaas was mijn dossier nergens te vinden. We stemden af dat ik nogmaals online de schade zou melden. Toen ik dit deed kwam ik tot de conclusie dat ik de eerste keer zelf uiteindelijk niet op de knop verzenden heb gedrukt. Heel stom, helemaal mijn eigen schuld en daarom was mijn dossier dus niet te vinden. Vrijdagmiddag dus nogmaals de schade gemeld met een offerte voor de nieuwe boiler. Vier dagen later had ik een mailtje van Klaverblad dat de schade in behandeling was genomen, was afgehandeld en dat het gehele bedrag van de offerte al was overgemaakt! Echt fantastisch! Ik kan niets anders zeggen dan super geregeld! Ook specifiek bedankt aan de dame die ik vrijdagochtend aan de telefoon had, heel klantvriendelijk en aardig! Ik zal Klaverblad bij iedereen aanraden! Wij zijn dus nog niet heel lang klant maar hou deze keurige service, klantvriendelijkheid en snelheid vast en wij blijven zeker vaste klant!

Score voor Klaverblad Verzekeringen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja