Deerns Nederland

Hele goede trainer. Duidelijke stof en mooi gecombineerd. Training was wel voor 2 dagen veel. Ik zou een derde dag doen zeker wanneer je nog weinig terugkoppel gesprekken hebt gedaan en ervaren. Er is ook stuk gespreksvoering waar je eigenlijk niet voldoende aan toekomt nog.
Onderstaand is afhanelijk van de vraag en type bedrijf. KLeinere bedrijven die veel op kantoor werken en met nederlandsers: ja. Internationale en grotere bedrijven niet. Er zijn te weinig talen beschikbaar en ben van mening dat dit soort instrumenten in je moedertaal moeten plaats vinden. Dat is ook voor ons een "probleem" nu. Ook mis ik wel heel erg het digitaal kunnen hebben van handboeken. met hybride werken en op verschillende plekken zou hierin gefaciliteerd moeten kunnen worden.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je de training als positief hebt ervaren en onze trainer als heel goed waardeert. Wij zijn als organisatie ook altijd in ontwikkeling. Het is onze wens om de analyses (naast Engels en Frans) in meer talen aan te gaan bieden. We komen graag met je in contact om te bespreken welke taal of talen voor jullie organisatie meerwaarde hebben.

Score voor HRM Profielen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee