A.E. Baltes

Bestelde materiaal is kwalitatief goed. Bestelling zelf liep minder goed. Eerst al vergeten om de spullen tijdig te verzenden. Op de dag van transport geen track en trace gegeven waardoor ik onnodig thuis heb zitten wachten. Na telefoontje met de vraag om te horen rond welk tijdstip er bezorgd wordt, vernomen dat dit een computerprobleem bij Houtindetuin is en voorlopig niet verbeterd kan worden. Verzendkosten hoger dan een pakket via Post NL. En via Post NL krijg je vanzelf een tijdsindicatie van de werkelijke bezorging.

Geen opvallend sterke punten ontdekt.

Jammer voor Sluyter Logistiek maar het verzenden van pakketten via Post NL geeft de besteller een beter inzicht wanneer en rond welke tijdstippen van de dag het pakket bezorgd wordt.

Reactie Hout in de tuin:

Jammer dat u dit zo ervaart. U heeft wel 2 mails gehad van transmission, een op de dag dat wij het pakket hebben overgedragen en een op de dag dat het pakket bij u is aangeboden. Gelieve hiervoor eventueel ook uw spam box te bekijken. Helaas wil en kan post NL geen pakketten versturen zwaarder als 10kg ( of betaald u de hoofdprijs) transmission kan tot 31kg. aangezien wij veel ijzerwaren versturen is post NL dus geen optie voor ons. Ook kan een particulier met postNL goedkoper versturen dan zakelijke klanten. Pas bij zeer grote aantallen wil post NL de tarieven aanpassen, dus voor ons als klein ondernemer geen optie. Het is erg jammer dat we vaak worden vergeleken met bv een Bol.com of een coolblue. ( deze bedrijven maken nagenoeg geen winst en doen alles voor de aandeelhouder, zo kunnen en willen wij niet werken)

Score voor Hout in de tuin: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
sluitwerk