Klantenservice
Medewerkers

Karin Cretskens

-Zeer goed.
Positieve punten
-Eerste bezoek thuis ivm werkzaamheden verliep heel professioneel, correct en plezierig.
-De offerte was goed. Het in de offerte kunnen aanpassen van frequentie en omvang der werkzaamheden en daarmee tevens de aangepaste kosten zien, was indrukwekkend!
-Vriendelijke medewerk(st)ers (binnen en buiten)
-Medewerkers in werkkleding (zie ook onder verbeterpunten)
-Er wordt netjes gewerkt
-Een week op voorhand goede communicatie betreffende volgend bezoek
-Correcte afhandeling bij telefonisch contact (zie ook verbeterpunten)
-Vlotte email follow-up
-Systeem van facturatie prima
-Ik ben zeer tevreden en heb jullie dan ook aanbevolen aan vrienden van ons. Jullie offerte is door hen geaccepteerd en de werkzaamheden kunnen beginnen

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

-Werkkleding.
De staigaire die mee was, had geen Housecare werkkleding aan, gaf daardoor minder professionele indruk (neem aan dat staigaire het ook leuker/"echter"had gevonden als hij ook werkkleding van Housecare had mogen dragen
-Geplande aankomsttijd
Bij de vooraankondiging (1 week op voorhand) geef dan tevens indicatie van de verwachte aankomsttijd
-Copie vd planning
Ik heb 2x gebeld omdat Housecare nog niet gearriveerd was, de mevrouw aan de telefoon zei dat ze geen planning voorhanden had, de jongens hadden de planning bij zich in de bus. De offerte was zo "geavanceerd", het moet te doen zijn om ook de receptie een copie vd planning te geven, resp. een electronisch systeem te gebruiken, zodat de medewerk(st)ers binnen en buiten de planning kunnen inzien.
-Materiaal
misschien iets gematigder bij gebruikt reinigingsmiddelen (ik heb 1x!! (dat is dus zeer beperkt) gezien dat er heel veel reinigingsmiddels gebruikt werd, veel schuim tot gevolgd hebbend)

Reactie Housecare Service:

Geachte mevrouw Cretskens,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt en dat u tevreden bent over ons.
Wij nemen uw verbetere punten zeker mee.
Graag wilde ik nog even ingaan op de stagaire en het inzien van de planning.
Wat precies de reden is geweest waarom hij geen werk kleding aan had durf ik u niet te zeggen, maar hij heeft wel werk kleding van ons ! Wellicht dat er een reden was die dag dat hij dit niet aan heeft gehad, hier gaan wij even achteraan.
Wij zijn bezig met een systeem waardoor wij kunnen zien waar de medewerker is maar ook voor de klant. Wij werken aan een app dat u de medewerker precies kunt volgen zodat iedereen op de hoogte is. Helaas is dit niet snel gemakkelijk gemaakt en kost veel tijd. Wij weten iniedergeval dat er een toekomst aan komt waarin dit zeker mogelijk is !
Maaike van de Merwe
Housecareservice

Score voor Housecare Service: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: