Klantenservice
Kwaliteit van de werkzaamheden
Advies
Medewerkers

Tamara embregts

Ze zijn meestal eigenlijk altijd binnen een kwartier weer weg ongeacht of ze nu de eerste verdieping de ramen moeten zemen of de 2e verdieping erbij moeten zemen.. Ze klimmen zonder aan te bellen of ik thuis ben ja of nee zomaar over de schuur heen. En de 1e keer dat ze geweest waren was mijn raam van de slaapkamer niet goed schoongemaakt.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Graag zou ik zien dat ze altijd aanbellen of ik achter open wil maken zodat ze op een gewone manier op de plaats komen. Zonder dst ze over de schutting klimmen. 9 van de 10 keer ben ik gewoon thuis.
Misschien aanbellen bij de bewoners zodat de bewoners weten dat de glazenwassers er zijn

Reactie Housecare Service:

Geachte mevrouw Embregts,
Hartelijk dank voor uw recensie.
Vervelend om te horen dat de medewerkers van te voren niet hebben aangebeld.
Ik heb dit extra genoteerd dat ze van te voren eerst bij u aanbellen.
Ik zie dat uw volgende bezoek voor volgende week gepland staat. Ik verneem graag van u of ze dit keer van te voren hebben aangebeld !
Onze medewerkers zijn inderdaad erg snel, de een wat sneller dan de andere. Wat wij voornamelijk belangrijk vinden is de kwaliteit en een tevreden klant. Als uw bezoek niet naar wens verloopt vernemen wij dit graag zodat wij samen met u kunnen kijken naar een passende oplossing en dit kunnen mee nemen als verbeter punt binnen ons bedrijf.
Housecareservice

Score voor Housecare Service: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: