19257 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Jill

Ik betaal veel geld voor een geboortekaartje, vervolgens krijg ik de bestelling binnen waar bijna de helft van de kaarten niet goed gedrukt is. Denk aan missende geboortedatum foliedruk en goudfolie doorgedrukt aan de binnenkant op andere zijde. Je verwacht voor zo’n hoog bedrag een goede kwaliteit kaart en service. Dat de bestelling goed gecontroleerd wordt, helaas dus niet het geval. Voor mij geen bestellingen hier meer en ook geen aanbevelingen bij andere (toekomstige) ouders.

Gemak van bestellen en opmaken.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Jill,
Bedankt voor je review.
We hebben je naar aanleiding van je verbeterpunten een berichtje gestuurd maar helaas nog geen reactie gekregen. We balen er erg van dat je niet met een tevreden gevoel kan terugkijken op jouw bestelling bij ons. Op het moment dat je feedback hebt over de bestelling staan we graag voor je klaar om met een passende oplossing te komen. In dit geval hebben we je nieuwe mooie kaarten aangeboden. We hebben je bij uitzondering ook aangeboden om de kaarten te retourneren zodat we het aankoopbedrag konden terugstorten. Helaas hebben we je met deze oplossingen niet blij kunnen maken. We hopen nog contact met je te krijgen. We vinden het erg belangrijk om jouw bestelling bij ons op een fijne manier af te sluiten!
Met vriendelijke groeten,
Mireille
Hippe-geboortekaartjes

Score voor Hippe-Geboortekaartjes.nl: 1/5
Zou je Hippe Geboortekaartjes aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Geboortekaartje dubbel met goudfolie