19235 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Eefje Jacobs

Helaas geen top ervaring gehad met Hippe geboortekaartjes. Bij de spoedbestelling was de bestelling zoek geraakt bij het sorteercentrum van de koerier, hier konden jullie niets aan doen en jullie hebben het prima opgelost verder door snel de kaartjes opnieuw te laten drukken en deze alsnog op te sturen. Echter, toen we deze kregen bleek er een drukfout in de kaartjes te zitten, wat we pas zagen toen we alles zelf verstuurd hadden. We konden hier zelf dus niets meer aan doen verder.... jullie hebben ons een kleinigheidje opgestuurd. Dit was heel attent maar hier hebben we verder natuurlijk weinig aan gehad.

Het contact was wel heel persoonlijk. Ook heel attent jullie kaartje ter felicitatie van de geboorte van onze dochter.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Eefje,
Dank je voor je review!
Wat jammer dat je zo'n ervaring bij ons hebt gehad...
Wij willen juist graag mensen helpen bij het maken van een mooi geboortekaartje, wat recht doet aan de blije gebeurtenis, maar in plaats daarvan heb je vooral teleurstelling ervaren. Sorry daarvoor!
We hebben een klacht ingediend bij de bezorgdienst hierover en pakken dat verder op. De verzendkosten van het pakket hebben we bij je teruggestort.
Het cadeautje maakt natuurlijk niks ongedaan, toch wilden we op die manier graag een positief gevoel bij je achterlaten. En ik ben dan ook blij om te zien dat je over het contact tevreden bent. :-)
Verder wil ik je graag nog een heel fijne kraamtijd wensen, en alle geluk met jullie kleine meid!
Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Hippe Geboortekaartjes