Hip&Chic

Alexandra van Wijk

Het product is prima van kwaliteit. Ik kom daar graag nog eens voor terug op uw site.
De service kan nog verbeterd worden. Qua snelheid van de levering is nog winst te behalen. Hoe jullie met klachten omgaan, loopt nog, dus daar kan ik niets over zeggen.

Kwaliteit en pasvorm zijn prima in orde
Het draagt heel comfortabel
Prijs is daarom ok

Levertijd zou wat sneller mogen
Verkeerd artikel geleverd toch retour kosten betalen. Ik heb dit bij het retourneren aangegeven. Heb daar nog geen antwoord van ontvangen.

Reactie Hip&Chic:

Beste Alexandra,
Nogmaals dank voor je bestelling bij Hip&Chic. Fijn dat de jurk en rok naar wens zijn! Wij hebben op 17 juni direct telefonisch contact met je opgenomen nav deze review. Wij zien opmerkingen die ingegeven zijn bij het online aanmelden van een retour pas als het magazijn de retour ook heeft verwerkt. De retour was ten tijden van het plaatsen van jouw review nog niet bij hen aangekomen. Anders hadden we uiteraard sneller contact met je opgenomen. We raden in het geval van vragen altijd aan om direct contact met ons op te nemen via mail, telefoon of whatsapp. Je krijgt op werkdagen dan z.s.m. een reactie.
Qua snelheid van leveren begrijpen we je opmerking goed. Je bestelde op vrijdag en kreeg het woensdag pas binnen. We hebben aangeven dat jouw bestelling dezelfde dag van bestellen nog is verstuurd. Alleen wat je ook op de tracking ziet heeft PostNL met het weekend er tussen er 5 dagen over gedaan. Dat is niet de bedoeling. Echter had PostNL met een enorme piek te maken in juni 2023 waardoor zij met vertraging hebben geleverd. Dat betreuren wij maar ligt helaas buiten onze macht. Ik hoop dat je je door het telefoongesprek, de mails en uitleg gehoord voelt en toch een goede service hebt ervaren en met plezier de jurk en rok draagt. Nogmaals dank voor je aankoop en graag tot een volgende keer!

Score voor Hip&Chic: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Jurk rok top