J. Yperlaan

Prachtige PVC-visgraatvloer door Rijswijkse Vloerenhuis!

De transformatie van onze woonkamer- en keukenvloer werd werkelijkheid dankzij het fantastische werk van Het Rijswijkse Vloerenhuis!
Het deskundige team heeft eerst de vloer perfect geëgaliseerd, waarna ze een prachtige PVC-visgraatvloer hebben gelegd die werkelijk het middelpunt van ons interieur is geworden.
vanaf het allereerste contact waren ze buitengewoon vriendelijk en professioneel. Ze namen de tijd om naar onze wensen te luisteren en ons te voorzien van een advies dat perfect aansloot bij onze ruimtes. Hun expertise was duidelijk merkbaar tijdens het gehele project en ze waren altijd bereid om onze vragen te beantwoorden; hoe klein of uitgebreid ook.
Wat ons echt opviel, was het geduld van het team. Ze namen de tijd om elk detail van het legproces zorgvuldig af te werken (incl. het aanbrengen van plinten), waardoor het eindresultaat absoluut perfect is. Hun toewijding aan klanttevredenheid was duidelijk, en we voelden ons volledig ondersteund gedurende het hele project.

Kortom, als je op zoek bent naar een vloerspecialist die niet alleen vakmanschap levert, maar ook vriendelijkheid en geduld toont, dan is Het Rijswijkse Vloerenhuis de juiste keuze. We zijn ontzettend blij met het resultaat en zullen hun diensten zeker aanbevelen aan anderen.

Bedankt, Rijswijkse Vloerenhuis, voor het verfraaien van ons huis!

Score voor Het Rijswijkse Vloerenhuis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja