Sander van den Oever en Shirley de Wit

We zijn ontzettend blij met onze vloer dankzij de top service van "Het Rijswijkse Vloerenhuis!"

Nadat we, ondanks een goed gevoel, er kwa kleur niet helemaal uitkwamen bij "Het Rijswijkse Vloerenhuis" hebben we onze vloer bij een andere partij besteld ( incl legservice.)
Echter was het daar probleem op probleem: o.a. onduidelijke facturen, slechte communicatie, tot twee keer toe niet kunnen / willen leggen wegens verzonnen redenen en willen plaatsen zonder leggarantie.
Na het verlengen van de huur van ons oude huis en vervolgens een echt niet meer te verschuiven verhuizing hebben we de legservice geannuleerd wegens 0% vertrouwen op een goede uitkomst.
Direct contact opgenomen met de partij waar we wel vertrouwen in hadden: " Het Rijswijkse Vloerenhuis."
Daar werden we met een glimlach, een bak koffie en een luisterend oor ontvangen.
Ondanks de drukke planning kon er wat geschoven worden zodat er toch op zeer korte termijn gelegd kon worden.
Er is met veel zorg en aandacht gewerkt om tot een mooi resultaat te komen.
Ook straalt de passie en gezelligheid af van iedereen die we bij " Het Rijswijkse Vloerenhuis " zijn tegengekomen.
We zijn heel blij met het eindresultaat en dankbaar dat " Het Rijswijkse Vloerenhuis " ons zo uit de brand heeft weten te helpen.

Top service, advies, klantvriendelijkheid.

Score voor Het Rijswijkse Vloerenhuis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja