Martha Vermolen - DenHaag

Ik begon mijn zoektocht naar een vloer op internet. Ik ging naar de vestiging van "de reus" Carpet Right. Met de uitleg over de vloer was ik niet geholpen. Een familie bedrijf in de megastores kon het wel goed uitleggen en min of meer had ik besloten bij hen te kopen. Toch nog even verder kijken op internet. Daar zag ik de reviews van Het Rijswijkse Vloerenhuis.....fake?? Ik naar de winkel, in alle rust mocht ik rond kijken. Hoe voelt de vloer aan je blote voeten, kan ik salsa dansen ? p.v.c. parket of laminaat? Ze lieten me alleen in de showroom dat was heel prettig. Nadat ik mijn keuze had gemaakt kwam Serge om me deskundig te adviseren over de ondervloer, type laminaat en kleur. Wat mij vooral zo trof is zijn passie voor zijn vak, dat ziet men zelden nog. En hij liet mij mappen vol zien met handgeschreven reviews niks fake dus. Geweldig trots is hij en.........dat mag hij ook! Want gisteren zijn, zijn vakmensen de vloer komen leggen. Zo goed meedenkend en behulpzaam met de meubels verplaatsen steeds met mij overleggen hoe ik de details wil. Ik ben op en top tevreden en ontzettend blij met mijn vloer waar ik heerlijk salsa op kan dansen......Serge en team! Dank jullie wel!

De handgeschreven reviews!! en passie voor het vak.

x

Score voor Het Rijswijkse Vloerenhuis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja